گروه سیاسی: نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: شان اصولگرایان دوری از هرگونه سهم‌خواهی در انتخابات است.

مرتضی مقتدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب همچنین اعلام کرد: علی لاریجانی روز جمعه با حضور در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه با اعلام حضور به‌عنوان نامزد در حوزه انتخابیه قم موافقت کرد.

انصراف طبیعی

مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، انصراف سید رضا تقوی و روح‌الله حسینیان از نامزدی مجلس هشتم را رد کرد.

صدر همچنین فهرست‌های مطرح شده در رسانه‌ها تحت عنوان فهرست 30 نفره جبهه متحد برای تهران را گمانه زنی رسانه‌ها دانست و افزود: فهرست جبهه متحد هنوز نهایی نشده و درصورت تحقق این امر، فهرست نهایی جبهه متحد به زودی اعلام خواهد شد.

تازه ترین مواضع و برنامه‌های جبهه متحداصولگرایان در سومین نشست خبری این جبهه که سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

تلاش مهدوی‌کنی برای حفظ ائتلاف

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه‌ روحانیت مبارز، اظهار داشت: تمام تلاش آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی بر فراگیرتر شدن چتر جبهه‌ متحد اصولگرایان و حفظ ائتلاف به وجود آمده در بین اصولگرایان است.

اما محمد خوش‌چهره با بیان اینکه جبهه‌ متحد اصولگرایان و گروه 5 + 6 از معیارهایی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند، عدول کرده است، تأکید کرد: اصل مقبولیت و عدم سهم‌خواهی رعایت نشده است و جریانات تحت عنوان سهم، افراد را فرستادند و به کارآمدی و مقبولیت کم‌توجهی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، چنین شرایطی را نیازمند یک ترمیم جدی دانست و افزود: این ترمیم جدی باید با حفظ این‌که تضعیف در حرکت کلی جریان اصولگرایی و انتخابات پیش نیاید همراه باشد، و از همین رو اقداماتی با ظرافت در حال انجام شدن است که خبرهای عملیاتی آن را در روزهای آینده خواهیم شنید.

کد خبر 43890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز